Каркас для намету, дуги

Активні фільтри

Купити каркас до намету

 Каркаси сучасних наметів, будь то туристичні або намети для кемпінгу, в більшості своїй виконані зі скловолокна (fiberglass). Матеріал міцний, добре протистоїть навантаженні, тримає форму, але при цьому еластичний, і не боїться корозії. При всіх його плюсах, з часом і під впливом сонячних променів, впливом навколишнього середовища цей каркас приходить в непридатність, він розсихається і тріскається. Це головний мінус цих каркасів. Якщо трапилася така аварія, ці сегменти не ремонтуються, вони підлягають заміні.

 Є набори для ремонту, в якому наприклад буде 6 сегментів і гумка для заміни, або 4 частини і гумка. Якщо у Вас пошкодився тільки один сегмент, Ви можете придбати так само один сегмент на заміну, але краще два або три, на запас.

 Якщо потрібно поміняти і купити каркас для намету, Ви повинні знати діаметр свого каркаса, зазвичай ця інформація вказана в інструкції до намету або можна заміряти мікрометром або іншим вимірювальним приладом. Це потрібно для того, що б не поставити сегменти товщі або тонше всього каркаса. Наприклад, у Вас каркас 7.9 мм, а Ви поставили кілька сегментів 9.5 мм. в такому випадку, весь каркас зігнеться в потрібну форму, а нові сегменти не зможуть зігнутися і залишаться рівними, такий каркас не встановиться в намет, викинуті гроші і нерви. Якщо вже немає вибору і є на заміну частини не того діаметру, то зберіть їх крайніми в дузі, в цих місцях каркас згинається найменше.

 В общем, ремонт проходит без проблем, нужно развязать резинку, снять поврежденные части и поставить новые, иногда нужно немного подогнать их по длине под Ваши родные, сделать это можно ножовкой по металлу, по кругу, что бы сначала снять верхний слой и не расколоть фиберглас. .

Так же этот материал боятся боковых ударов, поэтому когда собираете палатку в чехол, всегда заматывайте каркас внутрь, или положите сначала тенты, а каркас сверху, не бросайте его на дно, что бы уберечь его от боковых повреждений, например о камень или в багажнике. машины.